Venäjä

Matkailuun liittyvät majoitus-, reitti- ym. vinkit, sekä matkakertomukset
Ilkka Pirhonen

Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ilkka Pirhonen »

Tuli taas käytyä kuleksimassa:
http://cookingsnowman.blogspot.fi/2014/ ... gorod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: Venäjä

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moro! Meki käytiin Novgorodissa viime kesänä mutta eri Novgorodissa. Tää "meidän" Novgorod on Nizny Novgorod, Moskovasta 400 kilometriä itäänpäin. Joskus aikanaan tunnettiin nimellä Gorki.

Samalla käytiin syömässä jäätelöt maailman saastuneimmassa kaupungissa, Dzerzhinskissä.

Paluumatkalla käytiin tuolla Vytegrassa katsomassa sukellusvenettä. Vinkki taisikin tulla teidän poppoolta.

Ens kesän reissuja odotellessa!

Terv.Ile
Ilkka Pirhonen

Re: Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ilkka Pirhonen »

Nizhni Novgorod olisi tosiaankin mielenkiintoinen paikka käydä. Ihan millä vekottimella tahansa. Joko teillä on ensi kesän suuntia mielessä? Minulla menee porukka uusiksi ja nyt on kova kutka päästä ajamaan viikko soralla. Ainakin pääasiassa. Suunta vielä ihan auki. Ainoa varma, että Venäjälle, jos vielä ollaan tervetulleita.
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: Venäjä

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moro. Reissu tehtiin matkaendurohengessä ja kerran ajoin suonsilmäkkeeseen. Menomatka meni jotakuinkin Lotinapelto, Volodga, Jaroslav, Novgorod. Ajettiin sen verran pieniä teitä, että nuo paikat on lähinnä suuntaa antavia. Jaroslavissa oltiin yks yö. Paluumatka oli sitten "pohjoisen" sektorin kautta eli sinne Vytegraan, Petroskoihin ja Kostamukseen. 9 yötä oltiin kaupallisissa majoituksissa ja kolme yötä teltoissa. Ens kesäksi jotain pientä plääniä pohjoisafrikkaan mutta ei vielä mitään satavarmaa kiikarissa.

Tällä Venäjän reissulla olin liikenteessä Xchallengella ja kaveri KTM SuperEndurolla. Kuvia näkee vaikka tuolta, jos kiinnostaa.

https://plus.google.com/106184592623520951738/posts" onclick="window.open(this.href);return false;

Tosta kun painaa sukellusveneen kuvaa niin pääsee katsomaan.

Joo kyllä tuo Venäjä vaan jaksaa aina kiinnostaa. Nyt oli mulla kolmas reissu sinne ja aina se jaksaa yllättää.

-Ile-
Vastaa Viestiin