BMW K1100rs katteen korotus

K-sarjan pyörät
Läyhy BMW
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Marras 2010 17:15

BMW K1100rs katteen korotus

Viesti Kirjoittaja Läyhy BMW »

Onko kellään kokemusta parabellum merkkisestä K1100/k100 RS katteen korotus palasta ja pleksistä. Saa vissiin vain amerikoista. Jos tilaa, niin tullia vissiin pitää maksaa. Ei olisi oikein kalliskaan. Löytyy sellaisella haulla kun K100rs-K1100rs Windshield system-parabellum
Avatar
Motonomi
Viestit: 78
Liittynyt: 31 Elo 2010 14:18
Moottoripyörän malli: BMW K100RS

Re: BMW K1100rs katteen korotus

Viesti Kirjoittaja Motonomi »

Vanha topikki, mutta nyt on kokemusta K100 RS:llä tuosta Parabellumista yhden kesän ajeluilta. Löysin viime talvena käytetyn Suomesta. Se oli väärän värinen ja maalasin sen pyörän väriseksi. Vain hyvää sanottavaa. Ei tee pyörteitä pleksin taakse ja suojaa myös käsivarsia ja hartioita hyvin. Huomattava on että minula on korkeampi ja leveämpi ohjaustanko kuin alkuperäinen, matalampi kuitenkin kuin LT:ssä. Ja kuskilla pituutta yli 190 cm. Saisi olla minulle vielä 5 cm korkeampi, koska tuo on se vakiokorkuinen. Täyttyypä ihmetellä saisko itse tehtyä korkeamman. Ainakin on helppo taivuttaa kun taivutusta on vain yhteen suuntaan. Tai sitten hankin jokun lipan siihen yläreunaan.
Minulla oli aikaisemmin Secdemin korotuspleksi. Ilkeä ajaa kun puuskaisessa tuulessa ilmapyörteet ravisteli koko yläkroppaa. Toimisi varmasti hyvin alkuperäisellä ohjaustangolla.
koo100
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Joulu 2013 20:37
Moottoripyörän malli: K100 RS

Re: BMW K1100rs katteen korotus

Viesti Kirjoittaja koo100 »

Muutin omaani (K100RT) sähköisen korkeudensäädön tuulilasiin. Sopii ihan suoraan katteeseen.
On todella hyvä ratkaisu!
Ebay auttaa.
Vastaa Viestiin