Kypäräpuhelimen parittus K 1600

K-sarjan pyörät
Jariii
Viestit: 4
Liittynyt: 31 Tammi 2018 21:00
Moottoripyörän malli: BMW K 1600 GT

Kypäräpuhelimen parittus K 1600

Viesti Kirjoittaja Jariii »

Olisiko joku joka osaisi parittaa Schuberth SRC:n kypäräpuhelimen BMW K 1600 GT:n . Olen koittanut mukana tulleiden ohjeiden kanssa parittaa mutta BMW:n radio ei rupee kuulumaan . Navikaattori juttelee kyllä :(
Lahe Arto
Viestit: 6
Liittynyt: 31 Tammi 2018 20:20
Moottoripyörän malli: K1600GTL

Re: Kypäräpuhelimen parittus K 1600

Viesti Kirjoittaja Lahe Arto »

Itse en saanut paritettua C3:ssa olevaa SRC:tä GTL:ään. Kun kypärä muuttui C4:ään ja Senan järjestelmään, paritus onnistui sekä radio järjestelmään että naviin.
pertti49
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Tammi 2020 15:49

Re: Kypäräpuhelimen paritus

Viesti Kirjoittaja pertti49 »

Moi ! Olen aika uusi jäsen foorumilla ja haku on vähän hukassa eri keskusteluihin . Tämä ikuinen ongelma on paritus ja siinä on valmistajien ohjeet ja käytännön ohjeet . Onko täällä sellaista henkilöä joka osaamisellaan osaisi kertoa "rautalanka " mallin missä jäejestyksessä nämä toiminnot pitää suorittaa . Ilmeisesti laitemerkkien välillä tämä kaikki tapahtuu samalla tavalla , minulla on BMW R 1200 RT siinä navi ja radio , puhelin ja Senan kypäräpuhelin
esko vahasoyrinki
Viestit: 16
Liittynyt: 17 Helmi 2008 21:37
Moottoripyörän malli: BMW K 1600 GTL
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kypäräpuhelimen parittus K 1600

Viesti Kirjoittaja esko vahasoyrinki »

jorma winter
Re: Sena kypäräpuhelin GTL:ään?
Lukematon viesti 20 Kesä 2016 18:41

Juuri tuo oli meidänkin ongelma, yksin kaikki toimi ok, mutta toista kypärää ei saatu liitettyä mukaan. Asiaa selvitettiin sekä BMW:n että Senan kanssa, molemmilta silloin vastaus että ei onnistu, Bemarin audiojärjestelmään oli silloisen tiedon mukaan oli kuulemma ohjelmoitu esto. Meilläkin oli vain vuoden vanhat Shubertin C3 kypärät ja kuukauden vanhan kypäräpuhelinjärjestelmät, kaikki meni uusiksi, hiukan kirpaisi ja hiukan enemmän harmitti, Shcubertit olivat tosi mieleiset ja Bemarin kypärää piti vaimon hyrrälle sopivaksi hiukan manklata ja muotoilla. Silloin tutkittiin myös ettei Schubertin kypärään saisi sopimaan BMW:n kypäräpuhelinta, mutta olen jälkeenpäin kuullut, että on niitä saatu kuitenkin sopimaan, olisi säästynyt turhalta kypärien vaihdolta. Kirjoittelin silloin tännekin ongelmasta ja kyselin apuja ja kokemuksia. Nekin varmaan löytyisi, jos aikansa historia tietoja kaivelisi.
Vastaa Viestiin