yksijohtoliikaa

K-sarjan pyörät
Avatar
MarkkuSalonen
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Huhti 2022 17:39

yksijohtoliikaa

Viesti Kirjoittaja MarkkuSalonen »

bmw k1200rs purinpyörän talvella vaihtaakseni kaasuvaijjerin.kasasin pyörää kun ilmat lämpeni niin yksi johto on joka ei sovi mihinkää
johto on samassa tangossa missä ruiskun suuttimet on kiinni ja pää on ihan samanlainen kun ruiskuihin kytketyt liittimet johdossa on löysää noin 10cm
ja en millää keksi mihin se menis.olisko joku viisaampi ja kertoisi mihin menis.kaikki muut johdot löys paikkansa.Kiitos etukätee
viita
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Elo 2019 14:56
Moottoripyörän malli: R1150 GS, G650X

Re: yksijohtoliikaa

Viesti Kirjoittaja viita »

Tangossa kiinni...kuulostaa maadoitusjohdolta. Onko jonkun ruuvin kannan alla liittimelle vastakappale.
Googlettamalla löytyy johdotuskuvia olisiko niistä apua.

Kannattaa ottaa kuvia kännykällä ennen purkua jos ei heti kasaa tai kirjoittaa paperille vaiheet. Vaijereiden reittikin kannattaa kuvata jos ei uutta heti laita. Ettei vaijeri kiristy tankoa kääntäessä tms.
Kari A
Viestit: 35
Liittynyt: 19 Loka 2022 10:05
Moottoripyörän malli: K1200RS

Re: yksijohtoliikaa

Viesti Kirjoittaja Kari A »

Samaan asiaan törmäsin omassa K1200RS -97 nyt talvihuollon yhteydessä.
Tutkin korjausmanuaalin sähkökaavioita ja sen mukaan kyseinen liitin on " fuel injectors timing valve" ...... ja mitä se tarkoittaa, en ole vielä ihan varma, mutta otan selvää. Villi veikkaukseni on että se liittyy johonkin ohjelmointiin tai ulkopuoliseen testilaitteeseen.
Liittimen piuhat ovat väriltään valko-vihreä ja sini-vihreä. Lisäksi minun pyörässä ko liittimen toinen piuha oli irti-poikki, viittaa siihen että se ei ole käytössä normaalissa ajossa.
Vastaa Viestiin