K 1600 GTL/GT:n rengaspaineet

Luxury touring
erkkik
Viestit: 22
Liittynyt: 09 Huhti 2014 13:15
Moottoripyörän malli: BMW K1200LT

K 1600 GTL/GT:n rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja erkkik »

Mikä on yleinen politiikka GTL:n rengaspaineiden kanssa ? Opaskirja sanoo kai 2.9 bar edessä ja takana mutta kun LT:ssä ainakin pidin isommat paineet kuin ohjekirjassa mainitut ja silloin renkaatkin kesti pidempään. Minun GTL:ssä ei ole sitä rengaspainevahtia joten käsikopelolla laitan jotain, mutta mikä on se teidän ennemmän ko. pyörällä ajaneiden suositus. Ja me ajamme lähes aika kaksi päällä. Itse meinasin, että jos 3.3 bar olisi hyvä ??!!

t eki
jorma winter
Viestit: 53
Liittynyt: 22 Marras 2009 21:31

Re: K 1600 GTL/GT:n rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja jorma winter »

Minä olen käyttänyt takana 3,4 ja edessä 3,2, alla on PR4:set. Nuo on ollut mielestäni parhaat Gtl: n alla, pitoa on riittävästi ja kilometrejä kestävät n. 50% paremmin kuin Metzelerit, joiden kuvittelin LT:n kokemuksien jälkeen olevan hyvät ainakin kestoltaan. Kokemus on kertonut aivan muuta, mutta eipähän tuohon saakaan ME 880:ä.
erkkik
Viestit: 22
Liittynyt: 09 Huhti 2014 13:15
Moottoripyörän malli: BMW K1200LT

Re: K 1600 GTL/GT:n rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja erkkik »

Kiitos Jorma vastauksesta !!

t eki
Spaddu
Viestit: 53
Liittynyt: 01 Helmi 2015 11:25

Re: K 1600 GTL/GT:n rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja Spaddu »

Samat Euroopan reissulla 2 päällä GT:llä. 7tkm takana, ei yhtään kulmikkaaksi kulumista havaittavissa, samat oli FJR:ssä. Eli takana 3,4 ja edessä 3,2, alla PR4GT:t. Siitä ilma-anturista en sitten tiedä? Näyttää sitkeästi eteen 3,0 ja taakse 3,1 kylmänä, vaikka täyttö- ja digimittari venttiililtä nuo suuremmat. Taitaa olla, että ei näytä isompia paineita, vaan ainoastaan varoittaa, jos paineet laskee vaaralliselle tasolle.
Vastaa Viestiin