1600GTL

Luxury touring
valmet
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Loka 2010 11:31

1600GTL

Viesti Kirjoittaja valmet »

GTL vilkut eivät toimi oikealle eikä katkea itsestään vasemmalle puolelle
Hätävilkut toimii moiteettomasti mikähä vois olla vikana
kaitsu
Viestit: 212
Liittynyt: 02 Kesä 2007 09:51

Re: 1600GTL

Viesti Kirjoittaja kaitsu »

Kummankin kahvan kytkinpaketit vaihtoon. Vaikka kuulostaakin siltä että vika on vasemman kinttaan puolella. Eivät pidä vettä. Näitä on vaihdettu takuuna ainakin 2011/2012 malleissa. Uudemmista en tiedä. Toivottavasti takuu on voimassa.
-Kaitsu-
K1600GTL
Matti1
Viestit: 59
Liittynyt: 04 Loka 2011 10:10

Re: 1600GTL

Viesti Kirjoittaja Matti1 »

Uudetkaan sen kummoisempia ole olleet. Viisastuneena tästä ominaisuudesta olen
pyrkinyt aina suojaamaan sen vasemman puolen kahvan, kun pyörä on ollut paikoillaan ulkosalla sateessa, joko muovipussilla tai sitten vain jonkin katoksen alle. Myös vakkarin olen pyrkinyt sulkemaan, mutta siitä kuten kaikista edellä mainitustakaan en laittaisi mitään toimivaksi ohjenuoraksi, koska laadukas mikä laadukas.

Itsellä tuo gruiseri on se joka eniten temppuaa, joskus jopa lopettanut kokonaan toimimasta, mutta kun kaikkia noita edellämainittuja on vilautellut, kuten sitäkin, että "runkkaan" kytkintä on of, on of, on of... niin taas toimii.

BMW lopetti myös sen vuotavan vesipumpun vaihtamisen takuuna, vaikka se vuotaisi, niin se on vain ominaisuus ei vika.

Ai niin, olen käyttänyt myös Contackt Cleaningia suoraan suihkuttaen siitä gruiserin reiästä ja sekin on vain toimenpide, jonka luulen auttavan.

Muitakin juttuja on tullut takuun loppumisen jälkeen ja sitä ennenkin, mutta siitä syystä tai tuntemattomasta sellaisesta, saatan vaihtaa Gessuun.

M
Vastaa Viestiin