Maailman paras K1100RS ajoasennon muutos

K-sarjan pyörät
Läyhy BMW
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Marras 2010 17:15

Maailman paras K1100RS ajoasennon muutos

Viesti Kirjoittaja Läyhy BMW »

Alkuperäinen ajoasento omassa K1100RS vm-96 alkoi näin parinkymmenen vuoden jälkeen olla liian matala ja alkoi käydä käsien päälle ja itsekkin on jo paappaannuttu aika paljon. Pyörä ollut uudesta minulla joten ei viitsisi hyljätä sitä ja vaidossa ei saa mitään. Jotenka tarina alkaa: Ohjaustanko ja muovisuoja K1100LT ( käytetty http://www.Boonstraparts.com" onclick="window.open(this.href);return false; n. 90 eur ). Vaijerit uudet kaikki ( K1100LT)ja myös jarruletku teetetty uusi ( Käyttöauto Vaasa Ja Lakeuden hyrdo Vaasa n. 200 eur yht. ). Johdoissa riitti pituus. Mittaria piti siirtää hiukan eteenpäin. Uusi katteen yläosa ja pleksi ( korkea malli 22" olen 174cm pitkä).Tilattu Amerikasta Parabellum.com windshieldsK1100RS. Hintaa tulleineen n.400 eur. Sateella hiukaa huono näkyväisyys kun pitää katsoa pleksin läpi, mutta pysyttelenkin sisätiloissa sateella. Sitten K100LT satula Englannista käytetty n. 250 eur. Satula täytyi vaihtaa, koska kaksin ajaessa kypärät ottivat yhteen, koska takamatkustaja ei päässyt kyllin taakse. Ajomukavuus huippu luokkaa. Olen jopa unohtanut korvatulpat päästä ja huomannut vasta jälkeen päin.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailman paras K1100RS ajoasennon muutos

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Aika paljon olet ajoasennon takia tehnyt.
Hyvä homma, että lopputulos oli mainio.
Kiitos vinkeistä.

Valokuva tai useampikin olisi kiva tuosta hommasta.

Kai se on niin, että vanhempana sitä ei jaksa enää ajaa "kyykyillä".

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Läyhy BMW
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Marras 2010 17:15

Re: Maailman paras K1100RS ajoasennon muutos

Viesti Kirjoittaja Läyhy BMW »

Laittaisin kyllä kuvia. Mitenkä niitä saa näille sivuille
Vastaa Viestiin