Huoltopöytä hajosi.

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
TuuttiK1
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Maalis 2014 14:32
Moottoripyörän malli: K100RT

Re: Huoltopöytä hajosi.

Viesti Kirjoittaja TuuttiK1 »

Ei kai ne 25xkalliimmalla ajelevat mitenkään ylenkatsokaan mutta tahtoo jutut olla hieman eri tasolla kun itse on tottunut ajelemaan toisten ojiin hylkäämillä ajoneuvoilla. Mukavahan siellä Garda-järvellä olisi hotelleissa pyöriä ja lomia vietellä. Ei ole vaan ollut mahdollisuutta sellaiseen.
Mahtaako Tampereeltakaan saada 3,5 mm paksua O-rengasta. Normaali koneistaja kyllä saa tuon pöydän korjattua pienellä askartelulla. Ei taida tässä lähistöllä sellaista olla.
TuuttiK1
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Maalis 2014 14:32
Moottoripyörän malli: K100RT

Re: Huoltopöytä hajosi.

Viesti Kirjoittaja TuuttiK1 »

Ihan hyvä aamupala kun näkyy vihanneksiakin olevan.
Eddie
Viestit: 78
Liittynyt: 23 Loka 2008 16:53
Moottoripyörän malli: R 850 R
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Huoltopöytä hajosi.

Viesti Kirjoittaja Eddie »

Onko huoltopöytä jo kunnossa?
Huomasin viestistä, että pöytä on ostettu IKH:sta... Olivatko he yhteydessä Riihimäen IKH:n myymälään (Konepaja Mankinen)?
Tämä paikallinen firma on sellainen, jonne omituisten osien / tiivisteiden perässä soitellaan.
Sieltä olen usein apua saanut.

Sitten kommentti tähän kerhoon liittyen..
Mulla on ihan eri kuva tästä kerhosta. Porukassa on paljon ti-miehiä ja mieluusti vanhoilla ajavia, kun niille voi vielä tehdä jotain.
Toki porukka reissaa, jotkut enemmänkin ja saammekin lukea juttuja hienoista paikoista, yms.
Jos minäkin joskus Gardalle, yms. pääsen niin mieluusti siitä kerron ja kuvia laitan! Ei sitä säästämättä moiselle reissulle pääse...
Nuo julki tuodut reissut ehkä tuovat kuvaa siitä, että herraskaista porukkaa vain kerhossa on ja aina tien päällä.
Itsellä oli 1100 LT ja en kyllä tuntenut itseäni yhtään ulkopuoliseksi.
Nyt alla moposkootteri, kun pyörän vaihdon projektiveneeseen ja silti juttua riittää, jos kerholaisen näen jossain ja juttusille menen.
Toistaiseksi pyörättömänä menen, mutta kerhossa pysyn.
Ajuri ei sääennusteita kattele!
Vastaa Viestiin